Smart and Sexy!!

Ik ben gek op lijstjes en enquêtes. Vroeger al, in de Tina, de Yes en de Viva, ik maakte ze allemaal! Tegenwoordig komt er elke dag wel één voorbij op Facebook. Deze kwam ik tegen op de facebookpagina van Smart&Sexy.

Smart&Sexy is een lifestyle voor vrouwen, opgericht door Lisa Portengen.
De missie van Smart&Sexy is vrouwen te laten ervaren wie ze werkelijk zijn. We zijn geweldig en kunnen veel meer dan we denken!!
Ik sta hier echt helemaal achter!! Lisa is echt een supervrouw en geeft mij heel veel inspiratie. Ik zou heel graag een keer naar een lezing van haar willen! Dat staat op mijn to-do lijstje!

Maar goed, het lijstje van Lisa dus. Ik heb hem hieronder ingevuld, durf jij ook?

HEB / BEN JIJ OOIT:
Een heel pak koekjes opgegeten? ja
Een bijna dood ervaring gehad? nee
Voor een groep gesproken? ja
Met je pumps in je hand naar huis gelopen? ja
Op tv geweest? nee
Naakt gezwommen? ja
Gemediteerd? nee
Over vuur gelopen? nee
Een nachtje doorgehaald? ja
Verliefd geweest op een leraar? nee
De liefde bedreven in de buitenlucht? nee
Iets gejat? nee
Gelogen over je leeftijd? nee
Veel te dure schoenen gekocht? ja
Dronken van je fiets gevallen? nee
Een droom gehad die is uitgekomen? ja
Met een meisje gezoend? ja
Geflirt op de werkvloer? nee
Iets aan jezelf laten veranderen? nee
Harder dan 150 km p/u gereden? nee
Iemand geholpen zijn/ haar droom waar te maken? nee
Een gesprek afgeluisterd? ja
Zonder ondergoed op stap gegaan? nee
Per ongeluk expres de pil vergeten? nee
Geflirt met agent om boete te voorkomen? nee
Iemand iets vergeven? ja
Jezelf eeuwige trouw beloofd? ja
Op je werk iets voor jezelf gedaan? ja
Slappe lach gehad? ja
Parachute gesprongen? nee
Karaoke gezongen? ja
Gehuild na een kapperbezoek? nee
Alleen op vakantie geweest? ja
Je hele kledingkast leeg getrokken? ja
Gehuild om een boek? ja
Midden in de nacht een taart gebakken? nee
Telefoonsex gehad? ja
Jezelf een knipoog gegeven in de spiegel? ja
Complimenten gegeven aan vreemden? ja
Fout smsje naar verkeerde persoon gestuurd? nee
Bij enquête antwoorden gelogen? nee

En nu jij!! Voor meer informatie over Smart&Sexy, kijk op

http://www.smartensexy.nl

IMG_3524.JPG

Geef een reactie

