Mijn twittervriendjes!

Toen ik begon met twitteren bleek dat er in mijn woonplaats Houten een hele actieve groep twitteraars was, dus toen ik mijn eerste tweet online had gezet werd ik meteen lid van deze twittergroep! Het bleek dat ze al eerder met een groep sushi-liefhebbers ergens waren gaan eten, onder de naam Twushi. Gewoon om een keer de gezichten achter de twitternamen te zien. De keer erna was het idee om bij het griekse restaurant in het centrum te gaan eten, dit noemden we Twyros. Ik besloot mee te gaan! Die avond was het net alsof ik een blinddate had met 40 andere mensen, maar wat was het gezellig! Met de meeste mensen was er meteen een klik, al heb ik er heel veel niet gesproken die avond! (De financiële afhandeling was die avond trouwens minder geslaagd…laten we het maar op de griekse crisis houden..)
Maar een traditie was geboren!
De groep werd wel steeds kleiner en er ontstonden wat sub-groepjes, maar uiteindelijk bleef er wel een leuk groepje over! We hebben inmiddels Twizza, Twapas en Twinees gegeten en ook een Twushi hebben we een keer herhaald.
Gisteren hebben we weer Twapas gegeten in een aangrenzend dorp. De Twapas vond ik eerlijk gezegd niet heel denderend en de service van het personeel was ook niet om over naar huis te schrijven, maar het groepje waar we nu mee zijn is zo gezellig!! We werden een beetje de tent uitgekeken, dus we besloten terug te rijden naar Houten en daar een Twafterparty te doen in het café! Drankje erbij, lekker kletsen met iedereen en zelfs een dansje gedaan!! We hebben enorm veel schik samen en de nieuwe eetafspraak staat alweer!! Ook willen we binnenkort lekker gaan dansen in de lokale discotheek! Ik hoop nog veel tijd met mijn twittervriendjes door te brengen!
Heb jij leuke mensen leren kennen via twitter??

IMG_3545.JPG

Geef een reactie

