Blog: ik ben er nog hoor!!

Het lastige van bloggen (voor mij dan) heb ik al ontdekt: het is met name de regelmaat waarmee je blogt. Doe je dit 1x in de week of vaker? Welke dag? Welke tijd??
Op de HEMA-blogacademy-dag werd dit allemaal uitgelegd, maar het daadwerkelijke doen en plannen? Pfff… Ik vind dat nog best lastig!
Je moet voor een leuke blog echt wel even gaan zitten; welk onderwerp, wat breng je over, of beter, wat wil je overbrengen/bereiken met je blog??
Nu had ik afgelopen 2 weken ook heel weinig tijd om te gaan zitten schrijven en ook de inspiratie was even weg…
Maar ik ben er nog hoor!!
Inmiddels zit er ook een notitieboekje in mijn tas, want soms borrelt er een onderwerp boven, waar ik op een later moment weer wat mee kan. En als ik het niet opschrijf, ben ik het kwijt… Ja, ik word een beetje vergeetachtig…
Dus, voor nu even een fotoblogje, met mijn activiteiten van de afgelopen week en snel weer aan de blog!!

IMG_3710.JPG
Een sneakpeak van mijn RoundRobin Notebook…. Heerlijk aan het knutselen!

IMG_3679.JPG
Met vrienden wezen bowlen!!

IMG_3704.JPG
Kinderfeestje van mijn jongste!

IMG_3569.JPG
Wel nog een momentje gevonden om te kleuren!

IMG_3775.JPG
Opvoeden van ons Brammetje!

Daarbij nog werken, ziekenhuisbezoeken en het huishouden… Mijn week was weer vol!!
Al schrijvende van dit blog komen de onderwerpen wel weer boven borrelen! Ik kan door met mijn blog!!

Geef een reactie

