Kleuren voor volwassenen

Toen ik voor de zomervakantie op zoek was naar kleurboeken voor mijn dochters, kwam ik ze tegen: de kleurboeken voor volwassenen. Ik heb ze toen laten liggen, maar het liet me niet los… Dus een paar dagen later terug naar de boekhandel… Uitverkocht… Gelukkig had ik via twitter een webshop gevonden die ze ook verkocht, www.babyshopathome.nl Nu wilde ik de versie Kleuren voor volwassenen op reis, deze is met een ringbandje, dat leek me namelijk handiger. Gelukkig kon zij deze voor mij bestellen, dus kon ik aan de slag!!

IMG_3241-1.JPG

IMG_3240-1.JPG
Er staan hele ingewikkelde patronen in, maar ook hele makkelijke voor tussendoor. Ik kleur zelf het liefste met Stabilo fineliners, en in dit boek kan dat ook prima. Een ander boek waarin ik aan het kleuren ben is Mijn geheime tuin, een heerlijk boek met bloemetjes, blaadjes, vogeltjes etc. Deze kan alleen met potlood, anders drukt het door. Hier heb je ook opdrachten in, om bijvoorbeeld zelf bloemetjes bij te maken, of planten in potten te kleuren.
Hier ben ik niet zo’n ster in, dus dat heb ik tot nu toe niet gedaan.

IMG_3569.JPG
Het kleuren geeft mij rust en ontspanning, je kleurt zo een uurtje weg om je hoofd leeg te maken! Het schijnt inmiddels een hele hype te zijn, dus hoe hip ben ik???
Ben jij al aan het kleuren???

Geef een reactie

