Kinderfeestje : Topmodelparty!!

Nadat ik 2 weken geleden het feestje van mijn jongste had, mocht ik nu aan de bak voor mijn oudste. En wat doe je met 8 meisjes van 7/8jaar? De tasjes pimpen (zie mijn eerdere blog) vond ze ook heel leuk, maar veel meisjes die ze wilde uitnodigen hadden al zo’n tasje… Toen kwam ik via Facebook op de pagina van John de Pagter. Deze fotograaf uit Houten biedt ook de mogelijkheid voor een kinderfeestje. Een Topmodelparty!
Mijn dochter is gek van topmodel, verkleden en make-uppen, dus dit leek ons een superleuk feestje! Omdat onze huiskamer niet zo groot is, is John bij ons even komen kijken of het allemaal wel ging passen met zijn apparatuur. Hij durfde dit wel aan, dus we konden los!!
John kwam afgelopen woensdag met zijn spullen mijn huiskamer verbouwen tot een echte fotostudio! De meisjes keken hun ogen uit!! Ondertussen begon Saskia (zijn vrouw) met de haren en make-up. Dit is als optie bij te boeken, dat leek mij wel een goed plan! Zij had ook allerlei accessoires meegenomen, zoals boa’s en hoedjes, brillen en tiara’s. Dit vonden de meiden echt geweldig. Ondertussen mocht mijn dochter als eerste op de foto! Heel onwennig en verlegen stond ze voor de camera… John stelde een pose voor en dit deed ze ook wel, maar ze vond het nog wel een beetje eng… Uiteindelijk kwam ze wel los en nadat er anderen op de foto waren geweest kwamen de meisjes helemaal los! Alle hoedjes en boa’s werden goed gebruikt!

IMG_3924-0.JPG
Elk kind werd meerdere malen op de foto gezet en daarna zijn ze nog in kleinere groepjes geweest. Mijn dochter wilde bijv. heel graag met haar allerbeste vriendin op de foto, dus dat was ook nog mogelijk.

IMG_3926-0.JPG
Als laatste is er nog een groepsfoto gemaakt, ook deze is in verschillende poses gedaan, maar wel buiten, dit ging niet passen in de kamer!!
Wij kunnen niet wachten op het eindresultaat! John bewerkt de foto’s nog en dan krijgt ieder kind een foto van zichzelf en een groepsfoto!! Alle foto’s komen op een besloten website, waar ouders eventueel nog foto’s kunnen bijbestellen!

Wil je ook zo’n leuk feestje?? Kijk op de site van http://fotografie.tpagthuys.nl

IMG_3824.JPG

Geef een reactie

