Twitkerst

Vorig jaar heb ik voor het eerst meegedaan met #twitkerst, dus toen dit jaar de uitnodiging voorbij kwam hoefde ik er niet lang over na te denken!! Ik zou weer meedoen!!
Wat is #twitkerst??
Eigenlijk komt het neer op het kopen en leuk inpakken van kerstkadootjes voor een vreemde!
Het is een initiatief van @CeciliaStok, zij verzorgt alles eromheen. Meestal kun je je vanaf november opgeven bij haar om mee te doen. Dan begint het na 5 december met lootjes trekken. Je ontvangt via de mail de gegevens van degene waar je voor aan de slag kan gaan!
Het leukste is het uitpluizen van de Twitterbio en eventuele Blog van je lootje. Ook foto’s op twitter kunnen je vaak een hoop vertellen over de voorkeuren van je lootje. Dan ga je op zoek naar kadootjes voor je lootje. Het kan ook zijn dat je nog leuke dingen in huis hebt, die je doorgeeft. Het eindbedrag is €12,50.
Daarna ga je de kadootjes zo leuk mogelijk inpakken. Mooi papiertje, leuke strikjes en lintjes, leef je lekker uit!!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/2b7/74588420/files/2014/12/img_4067.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/2b7/74588420/files/2014/12/img_4068.jpg
Ik probeer de doos aan de buitenkant wel neutraal te houden, want er verdwijnen nog wel eens pakjes bij de bezorgdiensten. Zorg bij het verzenden altijd dat je een Track en Trace code hebt. Ook Cecilia wil deze graag hebben, zodat zij kan bij houden of iedereen zijn pakje wel verzonden heeft, en of het goed aankomt.
En als je pakje dan binnenkomt, dan moet je heeel veeeel geduld hebben, je mag het pas uitpakken op kerstavond!! Iedereen doet dit tegelijk (zoveel mogelijk dan) en deelt zijn foto’s van het uitpakken via Twitter onder de hastag #twitkerst.
Dit is een supermoment!!! Je hele TL ontploft (want je volgt natuurlijk al je mede-twitkersters) met berichtjes en foto’s!!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/2b7/74588420/files/2014/12/img_4055.jpg
Ik ben dit jaar superverwend door @dadelotje!! Ze had mijn bio en blog goed gelezen!! Dat vond ik echt zo ontroerend…dan kan je me opdweilen! Dat iemand die je niet kent, zich zo in jou heeft verdiept (en ik ben nou eenmaal een open boek in mijn blog) en zulke goede kadootjes heeft uitgezocht!! We blijken veel overeenkomsten te hebben en gaan elkaar nog veel vaker spreken!!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/2b7/74588420/files/2014/12/img_4062.jpg
Dank je wel #Twitkerst voor dit fijne begin van de kerstdagen!!

3 thoughts on “Twitkerst

  1. Pingback: Penvriendin! | saskiablogt

Geef een reactie

