Het jaaroverzicht 2014

Ik hou eigenlijk niet zo van jaaroverzichten, ik kijk liever vooruit dan achterom. Maar voor mijn blog was het wel een uitdaging om eens terug te kijken naar afgelopen jaar. Voor mijn gevoel was het namelijk een heel negatief jaar 2014, maar nu ik alles opgeschreven heb, heb ik toch wel een leuk jaar gehad… Lees je mee??

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/2b7/74588420/files/2014/12/img_4112-1.jpg
In Januari begon ik met hardlopen, na heel veel uitstellen… Maar de eerste 20 kilo waren eraf, dus er waren geen excuses meer… Uiteindelijk heb ik in juni mee gedaan aan de Loop door Houten en in september aan The Colorrun. Voor komend jaar wil ik mezelf ook weer een hardloopdoel stellen, op dit moment loop ik 1x in de week, dus dan zal ik dat ook moeten uitbreiden!

In Februari kwamen de eerste tekenen van de ziekte van mijn moeder, de eerste onderzoeken leken nog de goede kant op te wijzen…
In Maart is ze uiteindelijk 2x onder het mes geweest, er zou in april helaas nog een 3e operatie volgen. Maart stond verder in het teken van de voorbereidingen voor de bruiloft van mijn zwager en schoonzusje! -27 kilo werd bereikt en dus kon ik het perfecte jurkje aan!

Op 4 april was dus de trouwdag van mijn schoonzus en zwager, onze meisjes mochten bruidsmeisje zijn, net als hun nichtjes! Wat waren ze mooi!! En wat was ik trots op ze!! Verderop in de maand werd mijn moeder voor de derde keer geopereerd, nu werd haar hele borst verwijderd…

In mei genoten we van een weekendje weg met de familie van Zon en ik ging naar de bruiloft van mijn neef in Sofia, Bulgarije!! Heel speciaal om dit in het buitenland mee te maken!! In mei heb ik ook besloten te stoppen met mijn pedicurepraktijk, misschien dat ik het ooit weer oppak. Maar voor nu is het de beste keus, ik heb meer tijd voor mijn gezin/familie nodig, het geeft meer rust in huis.

Juni was eigenlijk een rustige maand. Ik liep de 5km bij de Loop door Houten en we vierden onze jaarlijkse familie Moes-dag!
In juli mocht onze jongste dochter afzwemmen, hadden we een heel gezellige buurt BBQ tot in de vroege uurtjes en manlief liep voor de tweede keer de Nijmeegse Vierdaagse!! Uiteraard gingen we hem binnenhalen!!
Augustus stond in het teken van onze vakantie in Italië en tijdens deze vakantie was ook onze trouwdag! 12 jaar zijn we alweer getrouwd!!

In september liep ik The Colorrun en ben ik begonnen met bloggen, naar aanleiding van een uitnodiging van de HEMA. Mijn blog wordt goed gelezen en ik hoop het nog wel even vol te houden!
In oktober kwam kleine Bram, een klein oranje katertje, bij ons gezin! Het is een enorme deugniet en houdt ons lekker bezig! Ik vierde 2 kinderfeestjes, voorlopig ben ik er gelukkig weer vanaf!!

November was de maand van Sint Maarten lopen, mijn eigen verjaardagsfeest vieren (wat ik eigenlijk niet wilde, maar echt super geslaagd was!!) en de operatie van mijn jongste. Haar keel- en neusamandelen werden eruit gehaald, gelukkig gaat het nu weer goed!
Mijn man kreeg helaas deze maand te horen dat hij zijn baan kwijt raakt… Na 14 jaar moet hij op zoek naar iets anders, we zijn benieuwd wat 2015 voor hem gaat brengen.

Begin december gingen we naar Hof van Saksen, waar we een warm welkom kregen van de manager, omdat mijn moeder klaar is met alle bestralingen en chemotherapie. Het gaat nog niet zoals we zouden willen, maar 2015 wordt voor mijn moeder het jaar van herstellen!

De feestdagen zitten er nu op, alleen oud en nieuw nog en dan gaan we ons weer klaarmaken voor een nieuw jaar! Zometeen maar een wensenlijstje voor 2015 gaan maken, of heel hip: een bucketlist….

Zoals ik al zei: ik kijk liever vooruit, iedereen alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/2b7/74588420/files/2014/12/img_4111.jpg

One thought on “Het jaaroverzicht 2014

Geef een reactie

