365 Geluksmomentjes

Via twitter werd me gevraagd of ik mee wilde doen aan een challenge. Een jaar lang elke dag een geluksmomentje noteren en in een pot stoppen. Op dagen dat je het dan even niet ziet zitten, pak je je gelukspot erbij en vrolijk je vanzelf weer op!!

Stap 1 was natuurlijk een leuke pot maken!! Ik kreeg toevallig van mijn moeder een leuke pot, dus nadat ik hem leeg had (zaten ingrediënten in om koekjes te bakken), kon ik aan de slag!! Met maskingtape en een katoenen randje is de pot best leuk geworden!!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/2b7/74588420/files/2015/01/img_4329.jpg

Ook de meisjes wilden natuurlijk een eigen pot maken, dus nog 2 potjes gevonden in de schuur!!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/2b7/74588420/files/2015/01/img_4327.jpg
De eerste briefjes zitten inmiddels in de pot!! Je kunt natuurlijk een gewoon briefje erin stoppen, maar mijn plan is om zoveel mogelijk gekleurde briefjes te gebruiken. En anders lekker met gekleurde pennen aan de slag!! Ik ben wel benieuwd of ik het vol kan houden om elke dag wat te verzinnen!!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/2b7/74588420/files/2015/01/img_4338.jpg

Wil je meer lezen?? http://infinita.me/infini-samen/

Geef een reactie

