Drukdrukdruk-weekoverzicht

Afgelopen week was ik zo druk, dat ik niet eens meer de puf had om een blog te schrijven!
We waren vorig weekend lekker even er tussenuit met de hele familie ter ere van mijn moeders verjaardag. Ze werd 65 en we hadden als soort van surprise-party, nog wat meer familie en haar beste vriendin in het huisje uitgenodigd! Het was heel gezellig en ze is lekker even in het zonnetje gezet!

IMG_5043.JPGMaandag was de jongste ziek, hoge koorts en buikpijn. Gelukkig kon mijn man wat later beginnen op het werk en ik eerder weg, dus konden we haar zo verzorgen… Eind van de dag ging het alweer prima, dus dinsdag kon ze gewoon weer naar school…
Maar om 12.00u belde de juf dat ze toch weer buikpijn had en wel heel warm aanvoelde, dus mocht ik haar weer halen… Uiteindelijk kwamen we er woensdag achter dat ze soort van “schoolziek” was, want het probleem was de cito-toets rekenen die eraan zit te komen… Let wel, ze is pas 6 en zit in groep 3…. Dus donderdag even een gesprekje met de juf en nu afwachten of dat wat gaat opleveren. Woensdag en donderdag mocht ik lekker werken bij de huisarts. Donderdagavond zijn we even met zn 4tjes naar Utrecht geweest, meisjes een nieuw outfitje gescoord en ikzelf een nieuwe broek.
Vrijdagavond met mijn twittervriendjes uit eten geweest bij een heel lekker restaurantje: Vino e Pane in Houten en aansluitend nog even de kroeg in… Vanochtend kreeg ik mezelf niet uit bed… Hihihi, moeders op stap!! Vanmiddag mn nieuwe bril opgehaald, want ja, ik moet aan de leesbril… Wel even wennen hoor! Ik moet er gewoon echt aan geloven, want de letters op het beeldscherm worden echt heel wazig!!

IMG_5280.JPG
En zo vloog dus de week voorbij… Ook voor mijn man was het druk, nog een maand werken en dan is het klaar. Raar idee, na 14 jaar… De eerste sollicitaties zijn de deur uit, maar ook de eerste afwijzing is al binnen. Maar we houden goede moed, zien het maar als een mooie kans op wat anders… Maar ik vind het wel heel eng hoor, hoe gaat het lopen, hoe gaat het er financieel straks lopen… Ik druk die gevoelens maar even weg en ga een kop thee zetten… Geniet van de rest van het weekend!!

Geef een reactie

