Disco!!

Afgelopen zaterdag ging ik met 2 vriendinnen naar de disco! We hadden wel zin in een avondje dansen en toen we hoorden van een 80s/90s disco in Houten waren we overtuigd: we gingen een avondje op stap!!
Het werd georganiseerd in Jongerencentrum Enter. Dit maakte ons wel aan het twijfelen: was het geen kinderdisco? Of een soort verkleedpartij? Maar de naam van het evenement was Food for Tought en de gehele opbrengst was voor de voedselbank. We besloten gewoon te gaan, als het niets zou zijn konden we alsnog de kroeg in duiken en hadden we de voedselbank gesponsord met de aankoop van ons kaartje.

IMG_4370
De avond kwam wat langzaam op gang en in de grote zaal was het toch niet helemaal onze muzieksmaak. Gelukkig was er nog een kleiner zaaltje en daar draaide een andere DJ en (ookal was dit ook niet helemaal mijn smaak) hier hebben we lekker kunnen dansen! Ik hou van lekker gek doen, dus toen een jongen mij meesleurde voor een dansje op ‘Dancing Queen’ van ABBA was ik weer helemaal 18!!! (Of 28 zoals we steeds geschat werden… Hahaha, mijn avond kon al niet meer stuk!!)
Om 12.00u kwam DJ Paul Elstak in de grote zaal en hebben we vanaf de zijkant mee staan kijken naar de dansende mensen op de vloer, want mensen kijken vind ik het leukste wat er is!! Verbazingwekkend hoeveel liedjes ik eigenlijk mee kon zingen terwijl de ‘happy hardcore’ echt niet mijn muziekstijl was (en is).
Al met al een leuke avond, veel lol en ook nog het goede doel gesteund!! Voor herhaling vatbaar!!

Geef een reactie

