Project Zolder, deel 2: het gaat beginnen

Al eerder hebben jullie kunnen lezen over de plannen om de zolder te verbouwen. Inmiddels zijn er 2 klussers geweest en hebben we een mooie offerte om kunnen zetten in een afspraak: het gaat beginnen!! En snel ook: nog maar een week de tijd om de zolder helemaal leeg te krijgen… Pffff….
De boekenkasten zijn al leeg en alle gevulde verhuisdozen staan nu op onze slaapkamer. Gelukkig heb ik daar voor het grootste deel mijn ogen dicht!! Langzaam aan verandert ons huis in een nog grotere rommel, om natuurlijk straks weer netjes te worden!!

IMG_4416
Ik heb al veel weggegooid, terwijl ik zing: “laat het lós, laat het gááán…” Ben echt trots op mezelf dat ik knopen doorhak, ik kan gewoon niet alles bewaren! Morgen maak ik een ritje langs kringloop en vuilstort en dan heb ik nog een hoekje met “mogelijk nog te verkopen” spullen. Gelukkig mag ik van mijn klusmannetje in dat hoekje wat laten staan, hij heeft genoeg werkruimte.
Ondertussen krijg ik via de mail een uitnodiging voor een opruimchallenge, ik zit er al middenin! Een opgeruimd fris huis geeft een opgeruimd fris hoofd lees ik, ja dat klopt wel en momenteel heb ik het allebei niet! Misschien wil ik wel teveel, tegelijk… Over die challenge denk ik nog maar even na, eerst die zolder leeg!!

Wordt vervolgd…

Geef een reactie

