Het leven gaat door….

Na het vorige blog heb ik even een pauze gehouden. We hadden een hele heftige week. De dag dat mijn man voor het laatst moest werken kregen we namelijk ook het bericht dat ons kleine katertje Bram was gevonden. Na een paar spannende dagen dat hij weer spoorloos was, bleek dat hij een paar straten verderop was gevonden, aangereden waarschijnlijk… Dus terwijl ik al zo’n verdriet had om het ontslag, kwam daar het verdriet om de kat bij. Dat was voor de meisjes natuurlijk ook erg heftig…. Niet iedereen begrijpt helaas wat een verdriet je kunt hebben om een huisdier, dat is me ook wel duidelijk geworden…



Gelukkig hadden we een week vrij, heerlijke krokusvakantie. We gingen samen met de meiden naar de Efteling, we waren namelijk die maandag 12,5 jaar getrouwd! Het was heerlijk rustig, ondanks de vakantie. We hebben echt niet lang hoeven wachten bij de attracties!! De jongste wilde persé in Joris en de Draak, wat een stoere meid!! De oudste vond het schommelschip helemaal het einde!! Ik heb ze allebei gedaan, maar kwam bijna groen uit het schip!! Geef mij maar Droomvlucht en de Aquanurashow!!

Afgelopen week is ook de aannemer op zolder begonnen, maar dat schrijf ik in een ander blog!! Het schiet lekker op in elk geval! De rest van de week lekker rustig aan gedaan en op zaterdag kwam de hele familie met ons een feestje vieren!! We hadden iedereen eerst bij ons thuis uitgenodigd om koffie en gebakje te eten! We zijn enorm verwend met kadootjes! Onze oudste had zelfs een liedje gemaakt en zong dit voor ons!! Tranen in mijn ogen!! Daarna zijn we met zijn allen gaan eten bij Hotel Houten. Heerlijk Live and Cooking bij van der Valk! Een aanrader voor iedereen!! We werden extra in het zonnetje gezet met vuurwerk! 



En zo vloog de vakantie voorbij!! De eerste school- en werkdag zit er weer op! Ik moet enorm wennen dat mijn man nu ’s avonds thuis is en dat voelt hij zelf ook zo… Zo leer je elkaar weer kennen. En dat na 12,5 jaar huwelijk!! Hij heeft vandaag flink wat klusjes in huis gedaan, dat is wel fijn! We gaan allebei onze draai wel weer vinden en ondertussen zoeken we naar een leuke nieuwe baan voor hem! Het leven gaat door…. 

 

Geef een reactie

