Project zolder, deel 3

Afgelopen week was het dan zover: de aannemer begon aan de zolder!! We hadden de zolder helemaal leeg gekregen. Een paar ritten naar de kringloop en het grof vuil doet wonderen! En waar ik 6 weekenden mee bezig geweest zou zijn, deed hij in krap 12 uur!! Als eerstje brak hij het traphekje weg (dat zou bij mij al misgegaan zijn…) en begon hij met het op maat maken van het deurkozijn. Heel snel daarna kon je de eerste contouren van de wanden al zien! 

 Hij liet de nog een stuk open bij het trapgat, zodat ik nog wat schroefgaatjes kon vullen en meteen heb ik het eerste stukje kunnen schilderen! Al hangend in het trapgat lukte me dit ook nog!! De volgende middag ging de aannemer verder en verscheen ook de tweede wand!! Nu kan je al goed zien wat de afmetingen van de slaapkamer gaan worden!

De derde middag werden alle wanden geisoleerd en verder dichtgemaakt! De aannemer werkt echt supersnel en heel netjes! Tussendoor werd er gezogen en al het afval meteen meegenomen! Ook liet hij zich niet afleiden door onze jongste die het allemaal machtig interessant vond!! Hij komt de deuren nog inhangen als wij de vloer hebben gelegd, anders zou het misschien niet mooi aansluiten. Nu zit het dus helemaal dicht en kunnen we zelf aan de slag!! 



Heb je gezien hoeveel schroefgaatjes ik nog mag vullen?? Gisteren is de leiding in de muur ingefreest en vandaag komt er nog een stucadoor. We gaan lekker!! Wordt vervolgd…

2 thoughts on “Project zolder, deel 3

Geef een reactie

