Project zolder, deel 5

Ik ben er klaar mee: letterlijk en figuurlijk! Toen we begonnen had ik niet kunnen voorzien hoeveel tijd en vooral energie er in verbouwen gaat zitten! Maar nu kan ik het zeggen: Project zolder is zo goed als af! Vorig weekend stond mijn zwager al vroeg op de stoep om te helpen met het leggen van de vloer. Helaas had ik 2 verschillende diktes ondervloer (dacht goedkoop af te zijn via lokale marktplaats…), dus moesten ze al snel naar de bouwmarkt voor een andere ondervloer. Anders zou het wel heel wiebelig worden! Daarna konden ze lekker door met leggen! Mijn man is geen klusser, maar begon het laminaat leggen uiteindelijk door te hebben en kreeg er nog plezier in ook!!  

 

Eigenlijk veel sneller dan ik dacht lag de vloer er al in!! Gelijk ook de plinten gelegd, want anders moet dat na 10 jaar nog gedaan worden!!  

   Daarna konden we natuurlijk beginnen met het naar boven brengen van de meubels. Mijn dochter wilde heel graag aquablauw, dus we gaan nog even op zoek naar aquablauwe accessoires!! Ook haar nieuwe bed is er nog niet, dus ze slaapt nog even met het matras op de grond!  

  

Gisteren zijn de deuren gekomen, helemaal op maat gemaakt. Ze moeten alleen nog in de verf gezet worden. Ook het gordijn van het dakraam is er nog niet, maar ze heeft al een heerlijk eigen plekje gemaakt! We hadden dit al jaren eerder moeten doen!! 

Geef een reactie

