Bootcamp deel 2

Vorige week heb je kunnen lezen over mijn eerste ervaring met bootcamp. Vandaag deel 2!

Jazeker, deel 2! Want ik heb afgelopen maandag de tweede les meegedaan. Vorige week was namelijk een gevorderden les, dus ik had bedacht nu met de beginners mee te doen. Mijn collega besloot ook mee te gaan, na mijn betoog van vorige week!  

 

Dit keer dus de les met beginners… In vergelijking met vorige week lag het tempo inderdaad lager, maar toch vond ik het nog wel zwaar! Wat ik leuk vond was dat we nu wat andere oefeningen deden en dat we ook een andere kant van het park op gingen. Zo krijg je dus wel variatie!! Er waren wel weer oefeningen bij die ik als beginner echt nog niet kan en sommige oefeningen had ik ook nog nooit van gehoord!! Burpees bijvoorbeeld, zegt jullie dat al iets? 

Wat ik wel een beetje gemist heb qua begeleiding zijn alternatieve oefeningen. Dus als je iets nog niet kan, of niet mag door blessure. Welke oefening je dan wèl zou kunnen doen. Dat ga ik maandag nog eens navragen bij de trainer, want ja, maandag ga ik weer!!! Ondanks de spierpijn….

One thought on “Bootcamp deel 2

Geef een reactie

