Shoppen! 

Als moeder van 2 meisjes ontkom je er niet aan: shoppen!! Na het ombouwen van de kamertjes kon ik meteen de kleding van de meiden eens uitzoeken. Wat zijn ze gegroeid in een jaar tijd! Kleding die de oudste vorig jaar aan het eind van de zomer droeg, kan de jongste nu nog net aan! 

Volgens mij hadden de H&M en de Zara mij horen zuchten, want nog geen dag later lag de nieuwe catalogus van de H&M in de bus en kreeg ik mail van de Zara! Ik laat de meiden tegenwoordig zelf de catalogus doorspitten. Ze zetten zelf kruisjes en pijltjes èn hun voorletter bij dingen die ze leuk vinden.   

 

Dit geeft soms heel verrassende dingen, die je zelf niet altijd zou kiezen.  Ik vind het ook leuk om te zien dat ze een eigen smaak en kledingstijl aan het ontwikkelen zijn!  Daarna kijk ik altijd even wat ze daadwerkelijk nodig hebben, want helaas heb ik geen geldboom in de tuin… Broeken zijn nu allemaal te kort en met name de oudste heeft ineens naveltruitjes in plaats van gewone shirtjes! Dus hup, bestellen maar!! 

Voor de lente outfits ben ik nu geslaagd, op naar de zomer!!

Geef een reactie

