Penvriendin!

In december heb ik mee gedaan aan twitkerst: (lees hier de blog https://saskiablogt.wordpress.com/2014/12/25/twitkerst/) Hier was mijn lootje getrokken door Danielle. Daarna zijn we samen gaan snailmailen. Hierbij merkten we al heel snel dat we over heel veel dingen hetzelfde denken en voelden we echt een klik. Inmiddels appen we bijna elke dag, dus werd het hoog tijd dat we elkaar eens in het echt zouden zien! Van te voren had Danielle mij al eens gebeld, toen hingen we meteen een dik half uur aan de telefoon! 

Gisteren was het dan eindelijk zover! We hadden bij Danielle afgesproken en vanuit haar huis zouden we dan Rotterdam ingaan. Voor mij bijna een uur rijden… (uiteindelijk langer, omdat ik in de verkeerde baan op de snelweg zat…) Haar oudste dochter deed de deur open en begon meteen te kletsen alsof ze mij ook al jaren kende! Het brak meteen het ijs! Ook onze dochters schrijven inmiddels mini briefjes naar elkaar, hoe lief!! 

Na een kop thee gingen we naar de tramhalte en binnen 20min waren we in hartje Rotterdam! Daar lekker in winkeltjes geneusd, natuurlijk stickertjes, stempels en andere snailmailspullen gekocht! Ik ken niemand die ook zo gek van washi tape is als zij!! Als lunch hadden we een hele gezonde bagel met een lekker potje thee erbij!  

 

Uiteraard zijn we ook naar de markthal geweest! Wat een prachtig gebouw! Leuke winkeltjes/kramen! Allemaal heerlijke kleuren en geuren! Hier hebben we lekker nog wat gedronken! We hebben aan één stuk door gekletst! Alsof we elkaar al jaren kennen!! De dag is echt voorbij gevlogen! Dit was een ontmoeting waar er nog veel van gaan volgen! Zo bijzonder!! Dank je wel Danielle, voor deze supergezellige dag!! 

 Een selfie hoort er natuurlijk bij 🙂 

Geef een reactie

