De Sporty Girl tag

Door Linda, van lindalynn.nl werd ik getagd met de sporty girl tag… Nou ben ik nog niet zo heel lang aan het sporten, maar vond het toch leuk om deze tag in te vullen! Hier komt ie:

Wat voor sport beoefen je? Ik ben sinds vorig jaar aan het hardlopen, doe fitness met mijn collega’s en ben net gestart met Bootcamp.

Hoeveel uur per week sport je gemiddeld? Op dit moment is het 2 uur per week, want hardlopen staat even op een laag pitje.

Ben je meer een cardiomeisje, juist meer van krachttraining of helemaal zen met balansoefeningen? Ik was altijd een dansmeisje… Nu meer cardio/kracht door het hardlopen/fitness en bootcamp. Zen lukt mij nooit, ik kan mijn hoofd niet leeg krijgen. Ik heb wel een tijdje poweryoga gedaan, maar zat mij dan ondertussen te bedenken welke boodschappen ik nog moest doen…

Sport je liever alleen of met anderen samen? Ik merk dat ik het nu heel gezellig vind om met anderen samen te sporten!  

 Wat doe je als je geen zin hebt om te sporten? Bedenk je 100 smoesjes of kun je jezelf toch motiveren? Ik bedenk eerst 100 smoesjes, om uiteindelijk toch te gaan!!

Heb je een sportblunder die je kunt benoemen? Hmmm, kan zo niet echt wat noemen…. Na de eerste bootcamp les rook ik wel een walm hondenpoep, dus zou me niets verbazen als ik daar in heb gelegen….

Waar kun je je echt aan irriteren tijdens het sporten? Als kleding niet lekker zit, de verkeerde sokken of ondergoed…

Ben je van de sportieve gadgets en hypes, zoals een activiteitenmeter, speciale apps op je telefoon? Ik heb alleen de hardlopen met Evy app op mijn telefoon, verder niet!

Dit waren de vragen van de tag, leuk om te doen!! 

2 thoughts on “De Sporty Girl tag

Geef een reactie

