Opgemaakt!

Ik ben geen beautyblogger, totaal niet, maar wat ik altijd een leuke blog vind om te lezen, is Opgemaakt! Hierin beschrijf je welke beautyproducten je hebt opgemaakt. Ik wilde dat wel eens proberen en heb dat deze maand voor je bijgehouden!
Lees je mee?
/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/2b7/74588420/files/2015/01/img_4177.jpgAls eerste heb ik deze maand mijn Andrelon haarmasker opgemaakt! Deze is speciaal voor highlights. Je brengt hem na het wassen aan en laat hem 1 minuut zitten. Daarna spoel je het gewoon uit! Hij ruikt heerlijk naar kokos en geeft je haar extra volume!
2015/01/img_4231.jpg
Ook mijn wattenschijfjes waren op… Ik heb geen specifiek merk waar ik gebruik van maak. De ene keer neem ik ze van huismerk van de supermarkt, de andere keer van Demake-up. Hierdoor heb ik ook wel eens een miskoop, dat je van die pluizige schijfjes hebt. Die gebruik ik dan maar voor een knutselproject!!Ook de reinigingsdoekjes waren op. Ook deze zijn volgens mij vanuit de supermarkt (ik zei al eerder: ik ben geen beautyblogger…) Mijn dochters gebruiken ze ook om schmink mee van hun gezicht te halen, dus daarom hiervan ook geen exclusief merk!!  

 Wat ook op is, is mijn vitamine E dagcrème. Deze is van The Body Shop! Ik koop hier altijd de kleine potjes van, ik gebruik deze crème naast mijn andere dagcrème, het vermindert echt de rode plekjes in mijn huid en verzorgt de droge stukken!  

 Het laatste van mijn Opgemaakt! van deze maand is mijn Foundation van Clarins. Ik kreeg deze van mijn moeder want het was niet “haar” kleur. Bij mij is de kleur precies goed! Ik gebruik het alleen op de littekentjes op mijn kin die ik heb van de acné. 

Grappig om eens te doen zo’n Opgemaakt! maar niet mijn ding!  

Geef een reactie

