Round Robin deel 2

Al eerder schreef ik over het Round Robin project –> https://saskiablogt.wordpress.com/2014/09/16/round-robin-notebook-diy/ We zijn nu over de helft met doorschuiven van de boekjes. Wat is dit leuk om te doen!! 

Als ik een nieuw boekje binnen krijg, ga ik het natuurlijk eerst uitgebreid bekijken! Ik krijg het boekje bijna altijd op mijn werk gebracht, dan spiek ik altijd meteen even! Eenmaal thuis kijk ik specifiek naar de “eigen” pagina’s van de persoon van wie het boekje is. Daar maak ik altijd een lijstje met steekwoorden van: wat zijn de voorkeuren, hobby’s, lievelingsdier/eten/muziek? Dan leg ik het boekje weg en ga op zoek naar knipsels, spreuken, recepten die bij de eigenaar van het boekje passen. Dit doe ik in tijdschriften en op pinterest.

En dan knutselen maar!! Op de eerste pagina maak ik vaak een “Welkom in jouw Round Robin boekje”. Dan is het voor de ontvanger duidelijk dat deze bladzijden door mij gemaakt zijn. Daarna ga ik los! Ik maak op een avond meestal 4 bladzijden (2 dubbele), dan leg ik het weg en ga een paar dagen later weer verder. 

Hieronder zie je een paar bladzijden die ik gemaakt heb, ik merk dat ik een beetje baal dat ik niet alles op de foto heb gezet!!  

       Nog 3 boekjes, dus circa 3 maanden en dan zijn we rond! Ik ben heel benieuwd hoe mijn eigen boekje eruit ziet. Ik ga het knutselen in een boekje echt wel missen, tegen die tijd maar weer verder kijken naar een volgend project!!

Geef een reactie

