Een nieuwe baan!!

Je hebt al eerder kunnen lezen over mijn man die zijn baan kwijt raakte –> https://saskiablogt.wordpress.com/2015/02/20/en-toen-zat-hij-thuis/ Nu na 2 maanden kan ik gelukkig goed nieuws bloggen! 

Vorige week dinsdag zaten we samen ’s avonds op de bank. Beetje tv kijken, ondertussen op ipad en mobiel, je herkent het vast… Ik zat de nieuwste vacatures voor mijn man door te lezen en kwam een leuke tegen. Een restaurant in de buurt zocht een assistent bedrijfsleider. Het was inmiddels al laat, dus mijn man zei dat hij de volgende ochtend wel een brief zou opstellen. Bij zijn ontslag heeft hij een begeleidingstraject gekregen met een personal coach. Samen voeren ze gesprekken met betrekking tot zijn ontwikkeling, ze helpt het met het ‘nieuwe’ solliciteren en bekijkt ook alle sollicitatie brieven voor ze de deur uit gaan.  

 Hij verstuurde de brief om 15.50u en binnen een half uur had hij de eigenaar van het restaurant al aan de lijn!! 2 dagen later had hij een super ontspannen gesprek met de eigenaar, waarbij al meteen werd gesproken over een tweede gesprek!! Hij zou na koningsdag gebeld worden!

Omdat wij het restaurant niet kenden, stelde mijn man voor om er zaterdag samen te gaan eten. Beetje sfeerproeven zeg maar… En het was heerlijk! Zo lekker gegeten en de sfeer voelde goed!! En toen begon het wachten, het dromen en nog meer wachten…op het verlossende telefoontje: ja, hij mocht echt komen voor een tweede gesprek!

Gisteren was dat gesprek en ja; hij heeft de baan!!! Na 2 maanden thuis…Zo fijn!!! Nu begint de grote puzzel hoe we het thuis allemaal weer gaan oplossen met de verschillende werktijden enzo, maar dat komt helemaal goed!!! Ik ben zo blij voor hem, het is hem zo gegund!! Ik mag het dus nu hardop zeggen: mijn man is assistent bedrijfsleider bij Bar Brasserie Joris in IJsselstein!! www.barbrasseriejoris.nl

 

8 thoughts on “Een nieuwe baan!!

Geef een reactie

