Dagje Sanadome

Voor mijn moeders verjaardag en als combinatie met moederdag-kado vertrokken wij zaterdag om half 10 naar Sanadome. Samen met mijn zus, schoonzus en moeder hees ik me in mijn tankini voor een dagje relaxen. We begonnen echter heel actief met aquajoggen! Het was al bezig, dus we konden nog voor een kwartiertje aansluiten! Daarna lekker relaxen in de verschillende baden. 

Wij hadden een arrangement geboekt met daarbij een kraxenofen en een sabbia med. Geen idee wat we hiervan moesten verwachten. De kraxenofen was een soort mini stoombad. We werden in een nisje gezet met achter ons een soort hooi, en kregen een papieren schort om ons heen. Hierdoor bleef de warmte in je eigen nisje en dit was heel ontspannend voor je spieren. Ik vond het wel lekker!! Daarna een heerlijke salade als lunch en door naar de sabbia med.

Hierbij lag je op het zand en werd in 45min middels lichttherapie een etmaal compleet met zonsopgang en zonsondergang gesimuleerd. Dit is de tekst van Sanadome, want na 5-10 minuten was ik al de binnenkant van mijn ogen aan het bekijken! Heel rustgevend voor mij dus!! 

Hierna hebben we nog heerlijk gepoedeld in alle bubbelbaden en uiteindelijk zijn we rond 17.00u eruit gegaan!  

 Helemaal relaxt zijn we daarna nog uit eten geweest in Veenendaal! Wij hadden een geslaagde moederdag! 

Geef een reactie

