Gewoon een zondagmorgen…

Wat kan je toch genieten van een zondagmorgen! Gisteren had ik al lekker uitgeslapen: ik was lekker blijven liggen omdat het regende. Vandaag was ik om half 9 klaarwakker! Ik hoorde ons logeerhondje beneden piepen en hoewel ze best wat langer kan wachten, besloot ik om een lekker wandelingetje met haar te doen. Maar mijn plan was eigenlijk om te gaan hardlopen, dus trok ik vast mijn hardloopoutfit aan.  

  Het zonnetje scheen al lekker, dus was het geen straf om met de hond te lopen. Na een flink rondje haar weer thuis gebracht en toen mijn muziekje en Evy op de oren en hardlopen maar!! Het was maar 2,5km, maar het was heerlijk!!!Thuisgekomen zaten mijn meiden al heel lief tv te kijken en mijn man sliep zelfs nog! Snel de oven vast voorverwarmen en zelf onder de douche!! Broodjes in de oven en toen ze klaar waren, trommelden mijn dochters papa uit bed en zijn we met z’n viertjes gaan ontbijten met lekkere warme broodjes!! 

Dit zijn mijn favoriete ochtenden, hoe verloopt jouw favoriete ochtend?? 

Geef een reactie

