Even pauze

Soms moet je even een pas op de plaats maken. Je hoofd leegmaken, tijd voor jezelf nemen. Je leest en hoort het overal. Zo ook met mijn blog. Ik moest even een pauze nemen. Mijn gedachten op een rijtje zetten. Ik ben moe, maar waarom? Ik ben tè druk, maar met wat? Wat is er nou toch? Wat kan ik veranderen? Thuis, op het werk, mijn blog? Ja, wat wil ik nu eigenlijk met mijn blog? Welke kant ga ik op, blijf ik op deze manier bloggen? 

Ik blog vooral persoonlijk, maar is het niet tè persoonlijk? Wil ik wel dat iedereen alles van me weet?? Het lijkt me ook leuk om voor anderen te bloggen, maar voor wie of voor wat? 

Ik ga terug naar 1x in de week bloggen. Misschien is het te weinig voor een goede blogger, geen idee. Hebben mensen mijn blog gemist de afgelopen weken? 

Ik denk nog even door… Ik heb nog even pauze… 

 

5 thoughts on “Even pauze

  1. Goed te begrijpen: je geeft jezelf soms echt bloot en je hebt veel meegemaakt het afgelopen jaar.
    Geef jezelf in elk geval de ruimte die je nodig hebt (ik weet, gemakkelijker gezegd dan gedaan).
    En, ter info: ik heb je blog gemist❤️

    Like

Geef een reactie

