Barcelona!

Yeah, ik mag naar Barcelona!! Een wens die uitkomt! Lekker in de zon, in de zomer. Terrasje, cultuur, strand, lekker eten…

Helaas is dit niet waar, maar voor opdracht 4 van “Ik blog de zomer door” mocht ik een stad kiezen in Europa waar ik zou willen werken. En wat ik nou al heel lang wil, is werken bij het ANWB steunpunt in Barcelona!!  

Foto: Anwb steunpunt Barcelona 

Lijkt me nou zo leuk om op die manier mensen te helpen tijdens hun vakantie. Ik denk dat ik ook best geschikt hiervoor ben, mede door mijn medische achtergrond! Ook ben ik gek op dingen uitzoeken/uitpuzzelen. 

We hebben zelf ooit eens gebruik moeten maken van een hulplijn, bij een ziekenhuisopname van onze jongste dochter in Italie. Dan ben je echt blij dat je een Nederlandse stem hoort die je kan bijstaan! 

Het zal vast mega-hard werken zijn, dat realiseer ik me ook wel! En het zijn natuurlijk niet allemaal leuke verhalen die je gaat horen. Maar door mensen gerust te stellen en praktisch zaken te kunnen regelen zijn ze vaak enorm geholpen! Terwijl ik daar werk ga ik naar Spaanse les, leer ik de Flamenco dansen en ga ik naar de spaanse kookschool om lekker te leren koken!

Wie weet komt deze droom nog eens uit… Als de kinderen het huis uit zijn of zo… Ik begin vast met Spaans leren!! 

Deze blog is onderdeel van “Ik blog de zomer door van met-k.com De vierde, en laatste, blogopdracht van Ik Blog De Zomer Door: Je mag een periode werken in een zomerse stad in Europa. Waar ga je naartoe en wat wil je leren?

Geef een reactie

