Het vervolg..

Helemaal inspiratieloos zit ik naar de blogcijfers van afgelopen week te kijken… Een oude blog van oktober vorig jaar heeft mijn statistieken door het plafond doen gaan! Waar ik ’s ochtends nog grapjes maakte over: misschien kom ik wel aan de 500 views, leverde me uiteindelijk aan het eind van die week meer dan 12.000 views op!

Het was een hele persoonlijke blog, over mijn werk. Is dit dan nu het onderwerp waar ik bij moet blijven? Bloggen over het werk? Mijn man oppert een vervolg op “het meisje van de telefoon”. Maar wat voor vervolg? Er is sinds oktober eigenlijk geen verandering op dit gebied. Hij zei: schrijf dan over de leuke dingen van het werk? De complimenten die je krijgt of zo? De andere kant van het werk?  

 Later zit ik daar nog eens over na te denken. Wanneer heb ik eigenlijk voor het laatst een compliment gehad van een patiënt? Dat je iets goed geregeld hebt voor ze? Of dat ze zo goed geholpen waren met een advies wat je ze gaf? Ik kan me er zo geen voor de geest halen… Is mijn werk dan echt zo negatief geworden?

Kost het me meer energie dan dat het me oplevert?

Ik ga me er de komende week eens in verdiepen en dan kan ik jullie een vervolg geven op het meisje van de telefoon! 

Geef een reactie

