Blogspiratie

Ik had van een andere blogger een blogspiratie-tag-nominatie gekregen. Ik wist helemaal niet wat dat was, heb het eerst moeten opzoeken. Je krijgt een aantal vragen voorgeschoteld en dan is het de bedoeling dat je die vragen gaat beantwoorden. Het idee vond ik wel erg leuk, maar deze vragen kon ik echt niet beantwoorden. Het waren vragen over waar je je inspiratie uithaalt voor je blog, welke blogger je inspireert, wat je blogbijbel (?) is… en nog een paar vragen in deze richting.

Ik schrijf pas sinds september en kon als beginneling deze vragen echt niet beantwoorden. Nou, misschien een beetje dan. Mijn inspiratie komt uit alles om me heen, ik blog over wat me bezighoudt. Mijn gezin, mijn werk en alles daar om heen. Ik blog niet veel vooruit, ik wil schrijven over nu, wat er nu speelt. Dat voelt voor mij het prettigste! Een andere vraag was geloof ik hoe en waar je blogt. Ehm, op mijn telefoon en meestal in bed… Hahaha, hoe inspirerend is mijn bed!!! Vaak is het ’s ochtends vroeg als de kinderen al beneden zijn, manlief nog naast me ligt te snurken. Dan overdenk je nog eens wat en borrelt er zo een blog in me op!



Welke bloggers me inspireren vind ik helemaal een moeilijke vraag. Ik ben in september begonnen met bloggen na het evenement bij de HEMA. Daar heb ik naar hele succesvolle bloggers mogen luisteren, maar heb ik ook met veel andere bloggers gepraat. Hier kreeg ik toen heel veel inspiratie van. Een voorbeeld hier van is Yara Michels (http://www.chapterfriday.com) Zij hield toen zo’n super toespraak, dat was echt dé aanstootgever om te gaan bloggen! Ook http://www.missmarleen.nl heb ik daar leren kennen. Zij schrijft hele mooie, persoonlijke blogs! Ik hou van haar schrijfstijl! Verder volg ik een aantal bloggers uit Houten. Puur omdat ik het leuk vind dat er zoveel bloggers in Houten zijn. 2 Voorbeelden hiervan zijn http://www.lindalynn.nl en http://maximaalminderen.nl. Dit zijn toevallig ook nog eens hardlopers, dus dat stimuleert mij ook weer op hardloopgebied!! Dan nog een blogger die ik ook niet wil overslaan. Dat is Marlieke van http://lovethat.nl. Ook zij schrijft over haar gezin, blijft dicht bij zichzelf. Daar hou ik van!! Ik geloof dat je bij de blogspiratie-tag ook andere bloggers moet nomineren. Daar hou ik zelf niet zo van! Ik zal ze wel laten weten dat ze genoemd worden in mijn blog!

Ik ben nog maar een blogger-baby, hou me helemaal niet bezig met statistieken, unieke bezoekers en volgers etc. Ik blog omdat ik het leuk vind om te doen en hoop dat er mensen zijn die het leuk vinden om te lezen! En die volgers? Die komen vast vanzelf wel! 



2 thoughts on “Blogspiratie

  1. Pingback: Blogspiratie Tag: zij vulden ‘m in - BlogQueen

Plaats een reactie